5080101508 |
Aprofundim amb els projectes |
2017-2018 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
11/10/2017 - 28/2/2018 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Els Estanys |
|
av. Barceloneta, s/n (Sils)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu La Selva I
|
| |
|
Quinzenal de 17.00 a 19.00 |
| |
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
A l'escola estem treballant la metodologia de projectes i volem aprofundir en aquest aspecte. AMb l'arribada de nous mestres ens cal arrelar bé la metodologia al centre.
|
| |
Objectius |
1. Conèixer pautes a seguir a l’hora d’elaborar un treball per projectes.
2. Aprendre a organitzar el grup classe per optimitzar aquesta metodologia.
3. Programar seguint la metodologia del treball per projectes.
4. Conèixer recursos per avaluar seguint la metodologia del treball per projectes.
5. Aplicar aquesta metodologia a tots els cursos.
|
| |
Continguts |
1. Activitats competencials, contextualitzades i reals.
2. Organització de l'alumnat.
3. Gestió de l'horari.
4. Avaluació.
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció dels participants en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat (Qüestionari).
- Aprofitament en termes d'aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent (Projecte).
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQYWbDtewZLfhGkju1KMqPhEG7sqyQXecfUH8pq1uwfGPQ7F_rvBGlBmmMHNzMTlXI9PfrD8OUZEO21/pubhtml
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l'aprofitament.
|
| |
Persones destinatàries |
Claustre
|
| |
E-mail |
smarcos3@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
11/10/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimecres |
22/11/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dissabte |
16/12/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dimecres |
17/01/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimecres |
28/02/2018 |
1700 |
1900 |
|
| |